Aan de start van ieder project bedenk ik me: 'Every design should leave a mark.' Daar geloof ik in.

De drive en werklust van een ondernemer. De empathie van een teamplayer.


Creatieve
achtergrond


Tijdens zijn studie liep hij stage bij Dedato Ontwerpers en Architecten in Amsterdam en werkte aan een project voor Philips Design. Van 2009 t/m 2018 werkte hij met passie voor B-Total Strategic Communications / Weekend Creative Agency in Breda. Sinds de zomer van 2018 is Bart werkzaam bij het geronomeerde Flaim [Strategie, Communicatie en Design]. Hier is hij als Art Director Motion verantwoordelijk voor al het animatie- en videowerk, maar ook voor vele andere mooie grafische en strategische opdrachten van dit groeiende Oosterhoutse bureau. De klantenkring van Flaim varieert van Beckers, Spa en Kinderen tot Remeha, Sateliet Meubelen en DHL. Deze Oosterhoutse samenwerking zorgt voor vlammende concepten en designs.


 

Creatieve duizendpoot? Bah, bah.

Nee, schoenmaker blijf bij je leest.

Eerlijk duurt het langst,
vertel daarom een authentiek verhaal.

Drie kernvaardigen maken de cirkel rond.


Grafisch
ontwerp


Hoe breed grafisch ontwerp ook mag klinken. Toch is het de basis voor alles dat we rondom ons zien. En in de brede zin van de terminologie pas ik het dan ook graag toe.

Animatie &
video


Het tot leven wekken van designs is een tweede natuur geworden in de loop der jaren. Één beeld verteld duizend woorden, in één seconde video zitten minimaal 25 beelden, reken maar uit.

Conceptmatig
denken


Alleen mooie plaatjes vertellen niet het juiste verhaal, daarvoor heb je een overstijgend verhaal nodig. Die verhalen bouw je vanuit authenticiteit, dan hoef je niet te faken.

Tijd voor kennismaking?