'Design is thinking made visual.'

De toegevoegde waarde van doordacht design gaat verder dan een mooi plaatje, het vertelt jouw verhaal.

De drive en werklust van een ondernemer. De empathie van een teamplayer.


Creatieve
achtergrond


Tijdens zijn studie liep hij stage bij Dedato Ontwerpers en Architecten in Amsterdam en studeerde af met projecten voor Philips Design en Logitech.

Van 2009 t/m 2018 werkte hij met passie voor B-Total Strategic Communications / Weekend Creative Agency in Breda. Van 2018 t/m 2022 was Bart werkzaam bij het geronomeerde Flaim [Strategie, Communicatie en Design]. Als Art Director Motion was hij verantwoordelijk voor al het animatie- en videowerk en ga hij leiding aan de studio van dit Oosterhoutse bureau.

Klanten waar Bart in de loop der jaren voor heeft gewerkt zijn Beckers, Amgen, Spa, Janssen, Kinder, Johnson & Johnson, Remeha, Bavaria en DHL.

Sinds 2023 is Bart een nieuw avontuur aangegaan bij Tanis, dé wereldspeler op het gebied van industriële productielijnen voor de snoepindustrie. Hier heeft hij momenteel de rol als Marketing Manager.


 

Creatieve duizendpoot? Bah, bah.

Nee, schoenmaker blijf bij je leest.

'Eerlijk duurt het langst,
vertel daarom een authentiek verhaal.'

Drie kernvaardigen maken de cirkel rond.


Grafisch
ontwerp


Hoe breed grafisch ontwerp ook mag klinken. Toch is het de basis voor alles dat we rondom ons zien. En in de brede zin van de terminologie pas ik het dan ook graag toe.

Animatie &
video


Het tot leven wekken van designs is een tweede natuur geworden in de loop der jaren. Één beeld verteld duizend woorden, in één seconde video zitten minimaal 25 beelden, reken maar uit.

Stratische conceptontwikkeling

Alleen mooie plaatjes vertellen niet het juiste verhaal, daarvoor heb je een overstijgend verhaal nodig. Die verhalen bouw je vanuit authenticiteit, dan hoef je niet te faken.

Tijd voor kennismaking?